Un simpozion "verde" pentru o strategie "eco"
Articol
"Ecoturismul" a fost numele de cod al mesei rotunde organizate, recent, de Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului si cotidianul "Adevarul". Participantii, reprezentanti ai Guvernului, ai tour-operatorilor, agentiilor si asociatiilor de turism, mass-media, au analizat atit posibilitatile de promovare a Romaniei, cit si solutiile pentru revigorarea turismului "natural".
"Trebuie sa definim care este imaginea, identitatea turistica a Romaniei. Si am decis ca ecoturismul sa fie baza acestei identitati. Am plecat de la ideea ca in Europa ecoturismul este la moda. Romania este o tara a ecoturismului, deci moda in turism anul viitor trebuie sa vina din Romania, si vom merge pe aceasta constructie" - a declarat Miron Mitrea, ministrul Transporturilor, Constructiilor si Turismului.
Potrivit aceleiasi surse, promovarea va fi inceputa cu Delta, imaginea cel mai usor de vindut, care poate sa defineasca Romania ecoturistica si are caracter de unicat. "Din mai vom fi pe piata cu clipul care va prezenta Romania, si care, sint sigur, o va defini ca o destinatie moderna, o destinatie a ecoturismului, pe toate canalele internationale de televiziune, mai ales cele europene" - a mai adaugat ministrul. Valoarea totala a acestei prime campanii se va ridica la citeva sute de mii de dolari.
Optiuni
• Printeaza articol
• Oferte in acesta zona