Consumatorul voteaza pro... "Vacante la latitudinea ta"
Articol
La ora la care trimitem acest numar la tipar se va fi incheiat, la Romexpo, o noua editie a Tirgului International de Turism, ITF 2004. Pornita de data aceasta sub sloganul "Vacante la latitudinea ta", manifestarea s-a dovedit a fi la fel de "surprinzatoare" ca si anul trecut, dind apa la moara, pentru a cita oara, creatorilor de zvonuri, care de abia asteptau sa discrediteze un asemenea eveniment.

Sigur ca nu credea nimeni intr-o reluare a Pow Wow-ului, celebrul tirg de turism nord-american, si ca, din punctul de vedere al spectacolului si programelor, reteta ar mai avea citeva elemente perfectibile. Dar nu trebuie uitat un lucru: acest tirg demonstreaza ca si romanii sint capabili de proiecte indraznete, de anvergura, care ar putea deveni regaluri ale vacantelor, daca ar fi sustinute adecvat de sponsori si parteneri romani, fie ei companii hoteliere, societati balneare, montane sau de litoral, ori pur si simplu pensiuni rurale.

Trebuie sa se tina seama de faptul ca un asemenea eveniment nu numai ca aduce sub luminile rampei oamenii din spatele vacantelor reusite si rasplateste performerii (cum a fost cazul revistei "Vacante & calatorii", careia i s-a decernat o diploma - "Pentru partenerii media"), dar stimuleaza deopotriva bunul gust, inventivitatea si initiativa, interesele specialistilor ajungind sa se intersecteze armonios cu ratele de asteptare ale consumatorilor. Oricit am fi de rau sau de bine voitori, cu ce rezultate s-a incheiat aceasta editie, ce curente noi se vor contura, vom vedea de abia in lunile care or sa vina. Pina acum, prin prezenta numeroasa la tirg, consumatorul a demonstrat ca voteaza pro. Gurile rele sa se abtina.


Anne-Mary Nechita
Optiuni
• Printeaza articol
• Oferte in acesta zona