Directorul general Cristian Cutas e multumit!
Cel putin la nivelul concurentei..."
Articol
- Ceea ce a fost inclus in planul de promovare a turismului romnesc si-a atins scopul in anul recent incheiat?
- Ministerul Turismului a desfasurat in cursul anului 2001 multiple actiuni de promovare pe pietele turistice externe, in concordanta cu prevederile Programului de Guvernare, in perioada 2001-2004. Pentru realizarea obiectivului general al Programului de Marketing, promovarea Romniei ca destinatie pe piata turistica interna si internationala s-a facut intens, folosindu-se forme variate si mijloace publicitare. S-au avut in vedere principalele tari emitente de turisti din Europa, inclusiv Romnia, dar si din America de Nord (SUA), Asia (in special Israel si Japonia).
- In cadrul programului de promovare, s-a pus accent deosebit pe participarea tarii noastre la tirgurile internationale de turism?
- S-au initiat eficienta participarii Romniei la expozitii si burse internationale de turism; s-a dublat spatiul standurilor turistice cu reprezentare romneasca, unde se impunea o expunere cel putin la nivelul concurentei. De asemenea, s-a initiat desfasurarea unei activitati in standuri care sa retina atentia vizitatorilor (spectacole folclorice si etno-dance, degustari de vinuri, prezentarea produselor Gerovital, practicarea unor mestesuguri, ca de exemplu incondeierea de oua, sculptura in lemn si prezentarea pe Internet a standurilor. Prin tot ceea ce a intreprins, ministerul a reusit sa asigure maximum de eficienta a actiunilor sale, pe linia promovarii ofertei turistice romnesti.
- Ati schimbat strategia promovarii?
- Prin Directia Generala de Promovare Turistica si Marketing, MT deruleaza campanii publicitare in principalele tari emitente de turisti dinspre Romnia, Germania, Marea Britanie, Italia, Franta, Austria, Cehia, Spania si Tarile Scandinave. In presa noastra
s-a realizat deja o campanie de publicitate pe durata sezonului estival.
- Care sint rezultatele inregistrate in urma eforturilor de promovare?
- Invitarea de reprezentanti mass-media, creatori de opinie si tour-operatori, la documentare a constituit o preocupare majora a MT, cunoscuta fiind eficienta acestor actiuni. Rezultatul? Publicarea a peste 140 de articole in presa scrisa, emisiuni la posturile de radio si televiziune in sapte tari. S-au inregistrat 773.200 sosiri din tarile Uniunii Europene, ceea ce reprezinta 19,8% din totalul turistilor. 2001 a fost un an turistic bun, speram ca 2002, prin noile strategii adoptate, sa-si atinga scopul, adica sa-si imbunatateasca serviciile in turism, aceasta contribuind la sporirea numarului de vizitatori.
Optiuni
• Printeaza articol
• Oferte in acesta zona