Citeva informatii utile pentru zborurile lungi
Articol
Inainte de plecare. Se recomanda ca inaintea zborului (o zi) sa va odihniti, sa mincati ceva usor si sa nu consumati alcool sau cafea in cantitati mari. Acestea au un efect de deshidratare in timpul zborului cind e bine, de asemenea, sa evitati bauturile reci sau dulci; in momentele "critice" beti un pahar cu apa plata (nu rece); folositi des guma de mestecat cu arome puternice - eucalipt sau extra mint; mincati alune, seminte, dulciuri sau fructe.
Pentru fumatori. Majoritatea companiilor aeriene au interzis fumatul pe toata durata calatoriei. Fumatul in cabina sau chiar in toaleta este considerat o incalcare a legilor tarii companiei respective.
In timpul decolarii si aterizarii datorita presiunii se produce efectul de "urechi infundate". Pentru a le "desfunda" tineti-va de nas, inchideti gura si suflati puternic cu gura inchisa sau inghititi in sec. Guma de mestecat ajuta citeodata. Pentru sugari, biberonul este ideal.
Mici exercitii fizice sint binevenite. In primul rind trebuie sa stati relaxati si eventual sa va descaltati. Picioarele obosesc primele in cazul unor zboruri lungi. Respirati incet si asigurati-va ca aveti in permanenta sursa de ventilatie deschisa chiar daca uneori da senzatia de frig.
Optiuni
• Printeaza articol
• Oferte in acesta zona